sobs sobs sobs sobs :(
aku tak tau kenapa tapi aku rasa benda ni betol.
yes, for me you've changed a lot.
I'm sorry buddy but this is the truth.
AKU TAK SUKA PERUBAHAN HANG SEKARANG! *seriuosly!*
I still remember when I first met you.
you know that how important and indeed, you really enjoyed the moment with us, your truly friends here.
but not now.
I don't know why it must be this way. *actually I don't want this really happen*
firstly, aku tak percaya bila orang asyik bercakap pasal kau.
aku yakinkan diri aku yang hang bukan macam tu pun. *sebab di mata aku hang still kawan yang aku kenal dulu*
masa berlalu, banyak perkara yang aku tengok memang tak silap cakap2 orang tentang hang.
banyak sangaaattt! *and aku tak faham kenapa hang perlu berubah sampai sekarang*
how I wish you were 'you' the old one that I want to honestly friend with you, man ! :)
*hang dengan dia, satu hari nanti hang akan cari kawan hang tu balik jugaakk.persahabatan tu tak perlulah sampai diketepikan.aku pun banyak silap tapi aku sentiasa doa yang terbaik untuk hang, kawan! ;)
If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :




No comments:
Post a Comment